iPhone 4s nieuw: geen verbinding mogelijk met netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik ben bezig met mijn iphone en ik op het moment dat ik verbinding probeer te maken met wifi staat er: geen verbinding mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s nieuw: geen verbinding mogelijk met netwerk
hey
ik ben bezig met mijn iphone en ik op het moment dat ik verbinding probeer te maken met Wi-Fi staat er: geen verbinding mogelijk met netwerk 'sitecom' wat moet ik doen om dit wel te kunnen? groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ff via je pc inloggen in het configuratiescherm van je router...
En daar je ding doen... Sitecom Router Config |
|
|||
|
|||
als ik zeg maar op dat ip adres klik komt er iets heel anders dan op die site vermeld staat wat is dit toch ingewikkeld
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wellicht dat de interface voor jouw type route er iets anders uitziet... Sitecom | Product group | Routers Heb zo een idee dat je router op mac-adres filtert vermits je iPhone geen wachtwoord vraagt om verbinding te maken... Je kan in ieder geval je router resetten naar zijn factory settings... Maar dan je wel de eventuele beveiliging kwijt...maar kan je terug instellen... Resetten doe je door een knopje (ergens achteraan) een aantal seconden ingedrukt te houden tot je router heropstart... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding mogelijk met netwerk | toni_i | Wi-Fi | 37 | 06-11-11 23:44 |
Kan geen verbinding maken met Wi-Fi Netwerk | Daantromp | Wi-Fi | 3 | 18-06-11 17:05 |
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk | paulvervliet | iPhone algemeen | 0 | 08-06-11 15:36 |
Geen verbinding met eigen Wi-Fi netwerk | c0mpaq | Wi-Fi | 6 | 23-12-10 09:52 |
Geen wi-fi verbinding met bestaand draadloos netwerk | RFK | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 22:08 |
|
|