Hoe kan ik apps >20MB updaten zonder Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 die ooit in de plee is gevallen en sindsdien geen Bluetooth of Wifi meer heeft. Voor de rest werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik apps >20MB updaten zonder Wi-Fi
Hallo,
Ik heb een iphone 4 die ooit in de plee is gevallen en sindsdien geen Bluetooth of Wi-Fi meer heeft. Voor de rest werkt alles goed en ik gebruik hem voor mijn werk. Nu wil ik echter apps updaten waarbij de app over de 20MB is. Heeft iemand een tip hoe ik dit kan doen? Het enige dat ik tot nu toe heb kunnen uitvinden, is de app deleten van de teelfoon, de laatste versie via iTunes downloaden en dan opnieuw installeren. Maar dat is een beetje omslachtig... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien een handige toevoeging: zonder jailbreak gaat het niet!
|
|
||||
|
||||
Downloaden in iTunes en syncen naar je iPhone.
|
||||
|
||||
Idd de update gewoon binnen halen in iTunes op je pc. Je hoeft niks te verwijderen eerst....
|
|
|||
|
|||
Kan ik een app updaten in itunes of moet ik ze dan opnieuw downloaden?
Bedankt voor alle tips! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok ik ga het proberen, bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe zonder problemen firmware updaten? | Anoukje | Jailbreak | 6 | 05-06-11 18:27 |
Cijfercode kwijt, hoe in iPhone geraken zonder te updaten? | bob262 | iPhone algemeen | 5 | 23-03-10 15:49 |
cydia updaten zonder Wi-Fi, 3g of ssh | PietPietersen | Archief | 7 | 26-10-09 19:08 |
|
|