Vreemd Wifi Probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo alleen Ik zit met een vreemd Wi-Fi probleem. Telkens als ik een app open waar mee filmpjes gekeken kan worden (dumpert, rtl XL uitzending ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd Wi-Fi Probleem
hallo alleen
Ik zit met een vreemd Wi-Fi probleem. Telkens als ik een app open waar mee filmpjes gekeken kan worden (dumpert, rtl XL uitzending gemist). dan word er een gedeelte geladen en gekeken. en dan op eens heb ik helemaal geen internet meer. Ik moet dan me Wi-Fi aan en uit zetten voor dat hij het weer doet. als ik bijvoorbeeld een pagina in safari wil openen krijg ik de melding van Pagina openen niet mogelijk Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert. Ipad 2 64 gig Wi-Fi 3g iOS 5.0.1 geen jailbreak |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hopelijk werkt het weer terug na een eenvoudige reset.
|
|
|||
|
|||
In de zin van opnieuw opstarten of weer terug instellen naar fabrieks instellingen ?
Ik heb dit probleem niet bij me vriendin thuis overigs |
|
|||
|
|||
Ik zou eerst eens proberen met een gewone ordinaire reset.
Dwz. Thuisknop en uitzetknop tegelijkertijd indrukken tot Uw toestel uitschakeld naar het appeltje. Daarna gewoon terug opstarten. |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem nog steeds, heb me hele ipad leeg gehaald, maar dat mocht niks baten. Me internet springt er sporadisch uit ook schommelt me Wi-Fi veel vind ik.
Als ik me samsung galaxy laat connecten met Wi-Fi heb ik wel internet, maar me watsapp doet het dan weer niet. Het licht zeker aan me router want ergens anders heb ik dit probleem niet Me PC met USB stick doet het wel gewoon zonder enig probleem Help me !! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd probleem met Wi-Fi | 50camels | Wi-Fi | 9 | 22-05-11 23:57 |
vreemd probleem met Wi-Fi, wie helpt me | ErwinKooijman | Wi-Fi | 9 | 10-11-09 16:04 |
vreemd probleem | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 6 | 25-03-08 03:02 |
Vreemd Wi-Fi probleem | gravy | Unlock [archief] | 2 | 21-02-08 09:43 |
Vreemd voicemail probleem | 84425 | Archief | 2 | 01-11-07 21:16 |
|
|