Iphone 4s 3 maanden oud wifi probleme discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alemaal Ik heb een vraagje weet iemand iets over de wifi in ios 7.0.3 ik heb mijn iphone nou net 1 dag heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s 3 maanden oud Wi-Fi probleme
Hallo alemaal
Ik heb een vraagje weet iemand iets over de Wi-Fi in ios 7.0.3 ik heb mijn iphone nou net 1 dag heb hem gekregen van een vriend van mij maar die heeft fabrieksinstellinge teruggezet en zijn account verwijdert toen kreeg ik hem en heb opeens last van Wi-Fi problemen ik kan hem af en toe aan en uit zette en dan start ik hem opnieuw op dan krijg ik gruis balkje kan ik mijn Wi-Fi niet aanzette ja ik lees wel alemaal dat het je chip is enzo maar waarom heeft hij het dan wel 3 maande gedaan en dan doet ie fabrieksinstellinge en opees Wi-Fi problemen zit dit in ios 7.0.3 of ligt dit aan mijn iphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s probleem (Wi-Fi grijs) 2dagen oud! | shaquillewebgate | Wi-Fi | 13 | 31-10-12 20:00 |
Iphone 4 Kapot 5 Maanden oud !!! | Silver-Apple | iPhone algemeen | 6 | 24-05-11 09:50 |
Iphone kapot na 6 maanden | stefanrox | iPhone algemeen | 4 | 16-02-11 11:20 |
oud zoekt oud en is blij met ECHT | roelf | Archief | 6 | 07-07-08 20:27 |
|
|