Geen verbinding mogelijk iphone 4s discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik verbinding probeer te maken met een wifi-netwerk geeft mijn iphone aan dat er geen verbinding mogelijk is. Ik heb de netwerk instellingen gereset, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen verbinding mogelijk iphone 4s
Als ik verbinding probeer te maken met een Wi-Fi-netwerk geeft mijn iphone aan dat er geen verbinding mogelijk is. Ik heb de netwerk instellingen gereset, maar nu kom ik zelfs niet meer op mijn oude netwerken omdat ik hier opnieuw mee moet verbinden. Ik heb nog niet de nieuwe iOS 8 update geïnstalleerd, kan het daar aan liggen? Anders heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook de router gereset?
|
|
|||
|
|||
Het zal niks met je router te maken hebben maar met je iPhone denk ik. Je iPhone opnieuw opstarten kan soms helpen.
|
|
||||
|
||||
ja als je alles reset zul je ook weer opnieuw de wachtwoorden in moeten geven enz
|
Labels |
geen verbinding, ios 7, iphone 4s, netwerk probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airport Time Capsule in combinatie met iPhone 4 geen Wi-Fi verbinding mogelijk | Noelke | Wi-Fi | 9 | 17-03-14 14:25 |
Geen verbinding met AppStore mogelijk | Galagala | iPad algemeen | 4 | 27-07-12 14:39 |
iPhone 4s nieuw: geen verbinding mogelijk met netwerk | EmilioFR | Wi-Fi | 3 | 31-01-12 21:26 |
Geen verbinding mogelijk met netwerk | toni_i | Wi-Fi | 37 | 06-11-11 23:44 |
iTunes vindt iPhone niet. geen USB verbinding mogelijk! | Rob_Hoi | iTunes | 3 | 19-02-10 19:43 |
|
|