wifi steeds uit discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag heb ik mijn iphone via Iliberty naar 1.1.4 gezet (alles werkt perfect en was zeer simpel) maar nu heb ik 1 probleem, steeds als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi steeds uit
vandaag heb ik mijn iphone via Iliberty naar 1.1.4 gezet (alles werkt perfect en was zeer simpel)
maar nu heb ik 1 probleem, steeds als ik op Wi-Fi wil kan ik mijn netwerk selecteren, en als ik dan kijk zie ik het ip dat ik verbonden ben enzo, maar de moment dat ik naar het homescherm ga valt mijn Wi-Fi uit. wat zou een oplossing kunnen zijn? thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet via Settings je Wi-Fi uit. Haal de stekker eens uit je router en doe hem er een minuut later weer in. Zet nu via Settings weer je Wi-Fi aan.
Helpt dit? |
|
|||
|
|||
nee valt steeds weg na ongeveer 10 sec van zodra ik naar home ga, zolang ik dat niet doe, blijf ik Wi-Fi houden
|
|
||||
|
||||
heb precies het zelfde probleem!!heel iriitant:S iemand oplossing?
|
|
||||
|
||||
Er bestaaat in de installer een Wi-Fi fix. Installeer deze en waarschijnlijk zal je probleem opgelost zijn.
|
|
||||
|
||||
ik zal proberen bedankt igg!
|
|
|||
|
|||
ik heb nu de: no signal, no Wi-Fi, no blue fix toegepast in iliberty en ik moet zeggen dat het me een groot stuk heeft geholpen:
nu telkens als ik iets doe dat Wi-Fi kan gebruiken zal hij mij in het prog zelf vragen of ik Wi-Fi wil opzetten(installer, cyd,...) dus nu kan alles gewoon terug via Wi-Fi werken, ik hoop dat dit voor nog mensen zal werken |
|
|||
|
|||
Kan iemand dat nog eens uitleggen hoe ik dat doe zonder te weten wat de installer is en waar die zit?
|
|
|||
|
|||
installer, kan je via iliberty op je iphone zetten, hier vind je een enorm aanbod van progs voor je iphone, van games, tot camera upgrades
en als ze geen Wi-Fi hebt vind je in iliberty ook een patch voor Wi-Fi te kunnen gebruiken of je kan via grps in installer de Wi-Fi switch downloaden en deze blijkt ook te werken voor een Wi-Fi netwerk te kunnen kiezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi gaat steeds weg? | Ip0d | Wi-Fi | 0 | 31-03-11 22:23 |
Is steeds aan/uitzetten Wi-Fi schadelijk? | jajaohnee | Wi-Fi | 1 | 03-10-10 18:28 |
Wi-Fi problemen. Valt steeds weg! | Bcud4 | Wi-Fi | 4 | 19-04-10 23:21 |
Wi-Fi steeds gereset op 3GS? | wizzofoz | Wi-Fi | 0 | 16-11-09 12:25 |
steeds opnieuw instellen van Wi-Fi | Pinraiser | Wi-Fi | 0 | 29-09-09 21:31 |
|
|