WIFI en INTERNET doet het niet meer na upgrade discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat ik mijn iphone van 1.1.2 naar 2.1 heb geupgrade heb ik het volgende probleem Ik kan nu niet op internet: "safari kan de pagina ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi en INTERNET doet het niet meer na upgrade
nadat ik mijn iphone van 1.1.2 naar 2.1 heb geupgrade
heb ik het volgende probleem Ik kan nu niet op internet: "safari kan de pagina niet openen,omdat er geen internetverbinding actief is iphone" en ook niet op youtube: "verbinding met YouTube mislukt" Ik heb wel gewoon bereik (vodaphone) en mijn Wi-Fi staat aan! wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je ook een connectie gemaakt met je netwerk? Als alleen je Wi-Fi aanstaat zal er niet veel gebeuren.
Als je connectie hebt, reset dan eens je netwerk instellingen op je iPhone. Staan in instellingen-algemeen-reset
|
|||
|
|||
Citaat:
wel zie ik staan "stel opnieuw in" dat heb ik gedaan en vervolgens "herstel netwerkinstellingen" opnieuw opgestart maar nog steeds zelfde foutmelding. als ik naar instellingen-algemeen-netwerk-mobiel datanetwerk ga dan zie ik het volgende: APN : Gebruikersnaam : Wachtwoord : alle drie leeg. hoort dat zo ps: ik heb vodaphone alvast bedankt voor de moeite |
|
|||
|
|||
reset algemeen
onderaan in de settings bij algemeen staat reset, daarin vind je diverse settings die je kunt resetten. Dit werkt!!
|
|
|||
|
|||
ik kreeg dus eerst een foutmelding:
DPD-INDENTITEIT NIET GEACCEPTEERD. ik heb toen het volgende ingevuld live.vodafone.com vodafone vodafone en nu kan ik wel interneten maar.....ik stuit nu tegen iets anders aan als ik mijn Wi-Fi aanzet doet mijn internet het niet meer ik wil kunnen internetten en Wi-Fi aan hebben ik kan installer ook niet gebruiken omdat Wi-Fi aan moet staan maar als ik Wi-Fi aan doe dan doet internet het niet en geeft installer ook een foutmelding aan ik ben nu helemaal in de war |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi doet het niet meer | JackNL | Wi-Fi | 16 | 06-11-10 15:31 |
Internet doet het niet meer | FemkeH | iPhone algemeen | 0 | 03-04-10 14:25 |
Wi-Fi doet het niet meer. | Chiel226 | Archief | 1 | 10-02-10 17:11 |
Na jailbreaken doet internet het niet meer | nick-p | Archief | 9 | 23-12-09 10:29 |
Ziphone methode Wi-Fi doet het niet meer... | isyan68 | Unlock [archief] | 17 | 18-02-08 03:13 |
|
|