MacBook Wi-Fi + iPhone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal! Voorheen kon ik op mijn MacBook een Wi-Fi netwerk maken en mijn iPhone hiermee laten verbinden. Mijn MacBook draait n.l. een webserver applicatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MacBook Wi-Fi + iPhone
Beste allemaal!
Voorheen kon ik op mijn MacBook een Wi-Fi netwerk maken en mijn iPhone hiermee laten verbinden. Mijn MacBook draait n.l. een webserver applicatie (Chamsys voor het besturen van belichting in theater e.d.). Voorheen kon ik gewoon met mijn iPhone naar http://(mijnipadres):8080 gaan om de service te gebruiken maar mijn iPhone maakt geen Wi-Fi verbinding meer met mijn Mac Book! Weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail op iPhone en MacBook | fabulaus | iPhone algemeen | 16 | 09-06-12 19:56 |
iPhone 4 + macbook pro | Dinants | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 18:57 |
iPhone projecteren op Macbook ? | PearLRoX | iPhone algemeen | 0 | 31-12-09 16:07 |
Internetten op macbook via iphone? | mwagena | iPhone algemeen | 5 | 13-02-08 11:42 |
Mac OS X: MacBook bedienen vanaf iPhone? | alex_ghbs | Desktop-applicaties | 9 | 09-01-08 23:14 |
|
|