Geen video op iPhone met WiFi, wel met 3G discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een nogal vreemd probleem. Ik wilde een filmpje op Apple.com kijken met mijn iPhone. Die is verbonden met een werkend WiFi netwerk. Ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen video op iPhone met Wi-Fi, wel met 3G
Heb een nogal vreemd probleem. Ik wilde een filmpje op Apple.com kijken met mijn iPhone. Die is verbonden met een werkend Wi-Fi netwerk. Ik weet uit het verleden dat de filmpjes op de Apple site het gewoon doen op de iPhone.
Nu kreeg ik echter de mededeling "Film afspelen niet mogelijk - Film kan niet worden afgespeeld" pop-up. Op zich al vaag maar wat nog vreemder is dat het via het 3G netwerk wél mogelijk is. Slechtere kwaliteit maar hij doet het wel. Snap er niks van, youtube werkt wel met iPhone en Wi-Fi. Het gaat om dit filmpje, misschien dat iemand ook even over Wi-Fi kan testen. Misschien ligt het aan het filmpje: Apple - iMac - De ultieme all-in-one-desktop. Groeten en bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zit op de pagina een detectie ingebouwd die detecteert of je gebruik maakt van een mobiele browser. Zit blijkbaar een klein foutje in en 1 van de 2 filmpjes werkt inderdaad niet (voor de mobiele browser om precies te zijn).
|
|
|||
|
|||
Ah dat verklaart een hoop. Gelukkig dan niets te maken met mijn iPhone. Bedankt voor onderzoekje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen connectie met Wi-Fi, wfi staat wel open!! | learjet | Wi-Fi | 1 | 15-11-10 12:55 |
wel mailen met Wi-Fi maar niet met internet | Mad Hankey | Wi-Fi | 5 | 12-08-10 13:50 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
wel Wi-Fi geen internet met 3G | rb1962 | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-08 17:29 |
|
|