Geen connectie met wifi, wfi staat wel open!! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Vraagje voor Belgische Ipad-houders: Ik ben eindelijk de trotse bezitter van Ipad maar stoot nu op problemen: Ik ben een b-box (belgacom) en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen connectie met Wi-Fi, wfi staat wel open!!
Hallo
Vraagje voor Belgische Ipad-houders: Ik ben eindelijk de trotse bezitter van Ipad maar stoot nu op problemen: Ik ben een b-box (belgacom) en heb mijn ipad met de bijgeleverde kabel op de b-box aangesloten. Nu krijg ik de vermelding 'no service". Ik dacht dat ik hiermee op het internet kon gaan. 2e probleem: ik probeer dan via mijn Wi-Fi connectie te krijgen en ook dit lukt niet, alhoewel ik mijn Wi-Fi conectie heb open staan? (Diepe zucht) Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vergeet die kabel. Op de iPad heb je maar twee manieren op internet te gaan: of via Wi-Fi, of via 3G (als je een 3G model hebt). Dus de kabel op de b-box aansluiten, gaat niet!
Voor Wi-Fi: kijk in je instellingen: Instellingen>Wi-Fi, kijk of je daar je netwerk kan vinden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel 3G connectie maar geen internet verbinding | V70ORD5 | iPhone algemeen | 3 | 07-12-09 17:38 |
Geen video op iPhone met Wi-Fi, wel met 3G | WvB22 | Wi-Fi | 2 | 02-12-09 21:37 |
Wi-Fi geen connectie mogelijk | bjklifatih | Wi-Fi | 13 | 08-03-09 02:55 |
wel Wi-Fi geen internet met 3G | rb1962 | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-08 17:29 |
|
|