WIfi weg na activatie via Wiki topic iphoneclub discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, Ik heb tethering geactiveerd volgens de handleiding die er op het forum staat. (Tethering in 6 stappen op firmware 3.1.2 via Cydia [jailbreak]) In ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi weg na activatie via Wiki topic iphoneclub
beste,
Ik heb tethering geactiveerd volgens de handleiding die er op het forum staat. (Tethering in 6 stappen op firmware 3.1.2 via Cydia [jailbreak]) In het begin werkte Wi-Fi even niet. nadien werkte het wel. Nu na een maand ofzow doet hij het totaal niet meer. Al veel heropgestart en Reservekopies terug gezet maar het werkt allemaal niet... Voor ik Iphone volledig herstel wil ik eerst hier nog eens luisteren of er nog met dit probleem zitten en hoe je het opgelost hebt? (ik zou graag tethering behouden...) met vriendelijke groeten, Yov |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhoneclub Chat Topic | iMario | Chat en geruchten | 426 | 29-07-10 12:14 |
Wi-Fi valt weg ? | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-07-09 18:29 |
Wi-Fi icoontje weg | tieske123 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-08-08 10:01 |
Wi-Fi valt weg | iGitze | Archief | 2 | 02-03-08 18:59 |
|
|