Geen wifi in slaapstand? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit een fout is of dat het zo hoort, maar het valt mij pas op sinds de 3.1.3 update. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi in slaapstand?
Ik weet niet of dit een fout is of dat het zo hoort, maar het valt mij pas op sinds de 3.1.3 update. Ik heb de iphone nog niet zo lang dus of het aan die update ligt weet ik niet zeker.
Als ik de iphone uit de slaapstand haal (zwart scherm en dan op de homebutton drukken) dan krijg ik netjes links bovenin te zien dat ik verbinding heb met t-mobile maar ook dat ik 3G heb. Pas na een paar seconden schakelt hij dan over naar Wi-Fi (uiteraard als er een bekend Wi-Fi netwerk is) Is dit hoe het hoort? Ik moet echt steeds even wachten op Wi-Fi en het was mij hiervoor niet opgevallen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is hoe het hoort. Als je jailbreakt is er wel een app die ervoor zorgt dat Wi-Fi ingeschakelt blijft (kan ff niet op de naam komen)
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok, dan is het dus: "as per design"
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gisteren dat hij na de slaapstand niet meer automatisch terug verbindt met mijn Wi-Fi. Blijft dus op 3G verbinden. Pas als ik handmatig verbind, pakt-ie de Wi-Fi weer. Heb ook gisteren tethering ingesteld via het 6-stappenplan en m unlocked, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Iemand een tip?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: slaapstand | paul15 | iPhone Navigatie | 0 | 12-12-10 18:34 |
Uit Slaapstand | Gkidstyle | iPhone algemeen | 8 | 11-08-09 17:15 |
Gaat Iphone 3g in standby in slaapstand vwb Wi-Fi? | rvd1000 | Wi-Fi | 1 | 05-02-09 12:26 |
Spontaan in slaapstand | rAsk | iPhone algemeen | 6 | 12-08-08 20:02 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|