Wifi connect niet meer? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds vandaag ik probeer mee te hoppen op et draadloos van mn werk maar hij start geen enkele app ( die internet verbinding nodig heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi connect niet meer?
sinds vandaag
ik probeer mee te hoppen op et draadloos van mn werk maar hij start geen enkele app ( die internet verbinding nodig heeft ) meer op. Vanmorgen deed eBuddy het nog even en toen werdt ik eruit geknikkerd. Ik heb opnieuw opgestart, Wi-Fi aan uit gedaan 3g aan uit gedaan etc. niets werkt.. help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar gaat het nou precies fout? Heb je nog wel Wi-Fi verbinding, in die zin dat het Wi-Fi icoontje bovenin de iPhone zichtbaar is?
|
|
|||
|
|||
Ik ben connected op het draadloze netwerk maar hij laad niks meer ''kan geen verbinding maken'' router net gereset maar hij doet niks. Vanmorgen deed ie het even nog, en toen opeens weg.
|
|
|||
|
|||
Kijk even op je iPhone of je nog een ip hebt etc, anders even ip van je iPhone renewen.
|
|
|||
|
|||
Waar vind ik dat? ik zit nu bij ingo ''instellingen'' daar staat Wi-Fi adres e.d
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Wi-Fi
en dan het netwerk aanklikken (blauwe pijltje) waarmee je bent verbonden |
|
|||
|
|||
Ja er staat een ip/subnetmasker/router/dns etc. ik vernieuw hem even
Hij heeft het altijd gedaan ( vanmorgen nog ) snap er niks van |
|
|||
|
|||
Hij doet het weer nu.. nouja zeg
thanks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook connect werkt niet meer | JeePeeS | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 29-05-11 16:53 |
Iphone connect niet meer met itunesna update naar 4.1 | paddoi | iPhone algemeen | 2 | 17-11-10 23:46 |
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet | _RobD | Wi-Fi | 8 | 30-04-10 20:44 |
connect to Wi-Fi - not 3G | dr_dree | Archief | 1 | 09-12-09 16:24 |
|
|