Geen WIFI discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan het internet niet op met WIFI. Ik heb de iphone 3gs, zwart. versie 3.1.3 (7E18). ik gebruik windows. de route Netgear N300. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi
Ik kan het internet niet op met Wi-Fi. Ik heb de iphone 3gs, zwart. versie 3.1.3 (7E18). ik gebruik windows.
de route Netgear N300. ik kan in de router komen met een wachtwoord. iphone ziet de SSID en als ik hierop druk dan moet ik een wachtwoord invullen. maar dan krijg ik de melding "unable to join network". het wachtwoord is goed, hoofdlettergevoelig etc. klopt allemaal, maar geen internet. als ik in de router geen beveiliging aangeef (ik had WEP) dan kom ik wel op internet. wie kan mij helpen aub. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een mac filter aan staan op je router?
Als je zonder beveiliging wel erop komt dan is er toch iets fout met je wep/wpa key. Eerst even mac filter uitzetten. dan eventueel een nieuwe wpa of wep key gebruiken. succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? | Strifer | Unlock | 4 | 25-02-11 22:21 |
geen Wi-Fi en geen 3g meer op iphone 3g | mieliewheely | Wi-Fi | 2 | 05-01-11 01:37 |
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. | wmaxim | Wi-Fi | 9 | 18-08-08 12:53 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|