iPod onthoud wifi netwerk niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Heb een probleempje met mijn iPod touch, thuis hebben wij een beveiligd netwerk die niet zichtbaar is, deze moet ik dus met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod onthoud Wi-Fi netwerk niet
Beste leden,
Heb een probleempje met mijn iPod touch, thuis hebben wij een beveiligd netwerk die niet zichtbaar is, deze moet ik dus met de hand gaan instellen. Wanneer ik dat gedaan heb kan ik gewoon op internet, geen probleem, alleen wanneer ik later mijn iPod weer ontgrendel en weer wil internetten heeft hij geen verbinding meer met het netwerk. Dan is hij alles weer vergeten en moet ik alles weer opnieuw handmatig gaat instellen. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Groeten, Vinnyo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde. Herstel met itunes en herstel netwerk instellingen maar het blijft! Help!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone aansluiten op Wi-Fi netwerk lukt niet | charly777 | Wi-Fi | 23 | 13-02-12 10:02 |
iPhone ziet mijn Wi-Fi netwerk niet. | xl3igplayer | Wi-Fi | 4 | 26-03-11 19:01 |
Kan niet meer surfen over mijn Wi-Fi-netwerk | spectre170 | Wi-Fi | 2 | 12-08-10 14:47 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
Na wegvallen Wi-Fi NIET automatisch op 3G netwerk | montefeltro | Archief | 3 | 13-11-09 16:39 |
|
|