//

Bereik / Wifi

Bereik / Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb problemen met mijn iphone, ik had een kapot scherm en dat hebben ze vervangen, het leek helemaal goed te zijn maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-10, 00:22
HIgHer HIgHer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 38
Standaard Bereik / Wi-Fi

Beste mensen,

ik heb problemen met mijn iphone, ik had een kapot scherm en dat hebben ze vervangen, het leek helemaal goed te zijn maar ik merk nu steeds vaker dat mijn netwerk wegvalt... niet alleen mijn t-mobile netwerk maar ook mijn Wi-Fi op hetzelfde moment. Ook als ik een KPN sim erin heb gebeurt dit. Vaak gaat dat nog gepaard met enige vertraging (een soort van hick up) in de telefoon. (misschien omdat hij netwerk gaat zoeken.
Ik heb mijn netwerkinstellingen gereset en zelfs de hele iphone als een nieuwe gesetupt, echter bleven dezelfde problemen. Nu las ik dat dit mogelijk te maken kan hebben met het vervangen van het scherm (er kunnen bijvoorbeeld lijmresten ergens zijn blijven hangen of iets dergelijks).
Is dit mogelijk?
Wat kan er anders zijn?
Zijn er nog oplossingen die ik kan uitvoeren? (heb 3g ook uitgeschakeld, restore, reset netwerkinstellingen)

FW 3.1.2
3GS
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-10, 00:38
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Lijkt mij dat je antenne ook een klap heeft gekregen (ik neem aan dat de barst er niet voor inets in kwam). Antenne vervangen is enige oplossing vrees ik, aangezien je alle softwarematige "truukjes" al hebt gedaan.
  #3  
Oud 02-06-10, 07:18
HIgHer HIgHer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 38
Standaard

Wi-Fi en telefoon antenne zijn hetzelfde dan?
Na de glasbreuk heb ik er nog een week mee gebeld, en werkte hij nog prima!
Dat kabeltje niet goed zit/ kapot is acht jij uitgesloten? Wat kost zon antenne unit?

Groeten Erik
  #4  
Oud 02-06-10, 09:56
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Nee dat zijn verschillende antennes. Gewoon even terugbrengen voor reparatie, zal in ieder geval iets met reparatie niet goed zijn gegaan als het voor die tijd niet zo was.
  #5  
Oud 07-06-10, 11:39
HIgHer HIgHer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 38
Standaard

De winkel bij wie ik het scherm heb laten repareren heeft geen idee wat er mee aan de hand is, ik moet toegeven dat het ook pas een paar dagen na het vervangen van het scherm begon, iemand nog een idee of moet ik nu echt een nieuwe kopen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone bereik/Wi-Fi. Le0nard Wi-Fi 1 17-05-11 19:19
Wi-Fi, slecht bereik? RebelStar Wi-Fi 6 05-02-11 13:39
Wi-Fi bereik na Jailbreak veel minder ascholte Wi-Fi 9 18-05-10 14:23
Slechte Wi-Fi bereik Barzi Wi-Fi 4 05-02-10 21:01
FW 3.1: beter (3G/Wi-Fi) bereik? XIII Wi-Fi 10 11-09-09 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.