Iphone 3g geen wifi verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3g met wifi problemen, als ik naast de router sta heb ik wel ontvangst maar een klein stukje verder op helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g zwakke Wi-Fi signal en geen bluetooth
Ik heb een Iphone 3g met Wi-Fi problemen, als ik naast de router sta heb ik wel ontvangst maar een klein stukje verder op helemaal niet meer.
En tevens werkt de bluetooth functie niet meer, hij zoekt wel maar vind niks. Ik krijg wel alle adressen bij info. Heb het forum al gelezen maar kan geen oplossing vinden. Laatst gewijzigd door patronna; 05-09-10 om 15:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand een oplossing??
|
|
|||
|
|||
Heb je je Wi-Fi probleem bij één router of meerdere?
Heb je je iPhone al gerestored? |
|
|||
|
|||
De router is ok want een ander iphone werkt wel goed. Ik heb het toestel ook al gerestored maar geen resultaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone/macbook krijgt geen Wi-Fi verbinding | boy83 | Wi-Fi | 4 | 31-12-10 18:57 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Iphone geen verbinding met appstore via Wi-Fi | AAV | Wi-Fi | 2 | 03-03-10 14:58 |
geen verbinding Wi-Fi | Mickeymii | Wi-Fi | 0 | 17-01-10 21:49 |
Geen Wi-Fi verbinding | mcb-kissie | Wi-Fi | 39 | 19-06-09 11:03 |
|
|