Dringend: Wi-Fi probleem Speedtouch discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Ik heb een vraag die me sinds eergisteren behoorlijk dwarszit, het zit namelijk zo: ik heb thuis een wi-fi netwerk genaamd SpeedTouch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dringend: Wi-Fi probleem Speedtouch
Hallo beste mensen,
Ik heb een vraag die me sinds eergisteren behoorlijk dwarszit, het zit namelijk zo: ik heb thuis een wi-fi netwerk genaamd SpeedTouch dit heeft maanden goed gewerkt bij mij maar sinds eergisteren gebeurde het volgende: er was iets foutgegaan met de incassering van mn factuur van t-mobile dus om de een of andere reden was me sim geblokt, nu doet mn speedtouch netwerk het ook niet meer? Er staat dat ik verbinding heb enz maar het werkt niet meer, normaal los ik deze dingen snel op maar het me nog steeds niet gelukt? Kan iemand me asjelbieft helpen?? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd je router te hardresetten?
|
|
|||
|
|||
Ja, net geprobeerd, me iPhyone geeft gewoon vol bereik aan maar heeft geen internet??
Bij andere mensen doet ie het wel.. |
|
||||
|
||||
En al een hard reset geprobeerd met je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat, tog iets met de home button en vergrendel knop tegelijk indrukken?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering
|
|
||||
|
||||
Je houdt net zo lang de home knop en lock knop in tot dat je iphone uit gaat
|
|
|||
|
|||
en anders herstel netwerkinstellingen in instellingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help! Dringend probleem! :( | M1256S | Jailbreak | 9 | 10-02-11 15:17 |
Probleem met registreren 4.0 iTunes dringend hulp nodig! | JJthefamous | iTunes | 6 | 20-06-10 12:17 |
Dringend probleem: PC uitval tijdens custom FW | kazzz | Archief | 4 | 15-02-10 17:20 |
dringend probleem met outlook sync | okayoz | iTunes | 0 | 21-04-08 17:25 |
|
|