Wifi op Iphone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Clubbers, Ik heb een probleem om met de Iphone op een Wifi draadloze verbinding te komen. Ik ben bij een vriend die een T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi op Iphone
Beste Clubbers,
Ik heb een probleem om met de Iphone op een Wi-Fi draadloze verbinding te komen. Ik ben bij een vriend die een T-Mobile router heeft. Je laptop kun je via een wachtwoord met 26 tekens aansluiten op de Wi-Fi, maar je moet ook via 192.168..... in de router gaan om ervoor te zorgen dat je laptop ook een mac adres krijgt, anders kun je alsnog niet op het draadloze netwerk. Heeft iemand enig idee hoe ik de Iphone op dit netwerk aangesloten krijg? Het wachtwoord heb ik van hem gekregen, maar ik heb geen idee hoe ik de Iphone een Mac adres geef in de T-Mobile router. Alvast bedankt. Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoals je het vertelt ziet het ernaar uit dat er MAC-adresfiltering wordt toegepast in de router.
Je vindt het MAC-adres van je iPhone via Instellingen/Algemeen/Info/Wi-Fi-adres. Deze gegevens moet je invoeren in de router. Raadpleeg eventueel de handleiding van de router als je niet precies weet hoe dat moet.
|
|||
|
|||
Oke, bedankt. Ik zal het gaan uitproberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] | pcsw | Wi-Fi | 52 | 03-03-12 12:05 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk | pieter0000 | Wi-Fi | 1 | 22-01-09 21:52 |
|
|