Iphone 4 geen wifi als sim kaart erin zit discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds vanmorgen een probleem met mijn Iphone 4 (jailbreak). Als sim kaart erin zit dan heb ik geen wifi en als sim kaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 geen Wi-Fi als sim kaart erin zit
ik heb sinds vanmorgen een probleem met mijn Iphone 4 (jailbreak).
Als sim kaart erin zit dan heb ik geen Wi-Fi en als sim kaart eruit heb ik wel Wi-Fi. Heb de Iphone al diverse keren opnieuw opgestart maar niets helpt. Cydia wil niet volledig laden en geeft storingsmelding: failed to fetch. Wilde met Itunes terug naar firmware 4.0 maar dit kan niet, Itunes zet er direkt weer de nieuwste versie 4.1 op. Is nog geen jailbreak voor. wil wel weer Wi-Fi hebben als sim kaart in de Iphone zit. Wie heeft de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs crasht wanneer er sim kaart in zit | belvedere86 | iPhone algemeen | 4 | 20-12-10 21:42 |
Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit | drakenoog | iPhone algemeen | 6 | 28-08-10 00:27 |
iPhone geef aan dat de verkeerde sim erin zit | zipzip | iPhone algemeen | 2 | 29-03-10 22:43 |
3GS probleem, sim-kaart zit los | youry | iPhone algemeen | 3 | 07-08-09 17:54 |
iPhone denkt dat headset erin zit | desmodus | iPhone algemeen | 8 | 13-07-09 15:51 |
|
|