Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit de speaker van mijn komt geen geluid meer als ik muziek afspeel, via de koptelefoon komt er nog wel geluid uit. Als ik gebeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit
Uit de speaker van mijn komt geen geluid meer als ik muziek afspeel, via de koptelefoon komt er nog wel geluid uit. Als ik gebeld word hoor ik het belsignaal nog wel via de speaker, maar tijdens het gesprek werken de microfoon en de speaker beide niet. Nu denk ik dat mijn Iphone denkt dat mijn koptelefoon er nog in zit omdat als ik op de harware volume regelaar druk, staat er: Belsignaal (koptelefoon) terwijl er normaal alleen belsignaal stond. Nu denk ik dat dit probleem komt doordat ik dacht dat de koptelefoon er niet goed inzat, terwijl dat wel zo was, en ik er toen nog eens extra hard op drukte. Misschien is er nu binnen in iets verbogen of zo. Weet iemand wat ik nu nog kan doen, is er nog een oplossing voor dit probleem?
Ik heb al geprobeerd: - Koptelefoon er een paar keer in en uit halen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer gewoon eens de iPhone te rebooten. Als dat niet lukt, probeer een DFU restore te doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij helpte het om ene paar keer een koptelefoon er in er stoppen er er uit te halen
|
|
||||
|
||||
dit is idd de enige oplossing.
|
|
|||
|
|||
Harde reset misschien en idd in en uit doen net zo lang tot het werkt of je er bij neer valt. Keer of wat goed hard blazen in aansluiting misschien anders
|
|
|||
|
|||
Blazen zou ik sterk afraden. Als ik het goed voor heb, zit de vochtigheidssensor in de headphone poort. Als je gaat blazen ga ja sowieso wat speeksel meeblazen. Niet zo'n goed idee dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3G denkt dat koptelefoon aangesloten is | Roborob | iPhone algemeen | 4 | 08-06-10 16:38 |
iPhone geef aan dat de verkeerde sim erin zit | zipzip | iPhone algemeen | 2 | 29-03-10 22:43 |
iPhone denkt dat headset er nog in zit | baass | Archief | 3 | 04-09-09 15:19 |
iPhone denkt dat headset erin zit | desmodus | iPhone algemeen | 8 | 13-07-09 15:51 |
iPhone denkt dat koptelefoon er in zit | DaveyY | Archief | 3 | 11-02-09 11:16 |
|
|