Geen wifi in huis discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) overal waar ik gratis wifi kan krijgen heb ik het ook maar als ik thuis kom en mijn ww invoer dan herkent hij het niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi in huis
overal waar ik gratis Wi-Fi kan krijgen heb ik het ook maar als ik thuis kom en mijn ww invoer dan herkent hij het niet. Snap er geen jota meer van.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft je router thuis misschien een accesslist waar je telefoon niet in staat?
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat je router op mac adres filter aan heb staan. Of heb je je ssid (netwerknaam) op verborgen gezet, want in beide gevallen gaat je iphone niet werken.
|
|
|||
|
|||
Deze kan gesloten worden. Ik dacht dat het ww het zelfde was als de admin. Dit is niet het geval aangepast en het werkt! ;-) nu maak ik me zelf nog blijer.
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het is opgelost!
Daarom het gevraagde slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? | Strifer | Unlock | 4 | 25-02-11 22:21 |
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. | wmaxim | Wi-Fi | 9 | 18-08-08 12:53 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
Naar huis! | Ravens | Archief | 6 | 18-09-07 20:51 |
|
|