//

Wanneer Wifi, wanneer GRPS

Wanneer Wifi, wanneer GRPS discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangenomen je hebt de juiste gegevens ingevuld bij Edge/GRPS, Wifi aan en verbinding. Kortom, beide zijn werkend. (1) Hoe wordt dan bepaald of de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-08, 22:51
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS

Aangenomen je hebt de juiste gegevens ingevuld bij Edge/GRPS, Wi-Fi aan en verbinding. Kortom, beide zijn werkend.

(1) Hoe wordt dan bepaald of de iPhone via GRPS of Wi-Fi een verbinding gaat maken?

(2) Stel ik zit ergens waar een vreemd maar open netwerk is. Als ik nu ga Internetten krijg ik dan een melding dat ik beter op het vreemde Wi-Fi kan inloggen of wordt er domweg een verbinding via GRPS gemaakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 22:58
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Waneer een Wi-Fi netwerk bekend is bij de iphone pakt hij eerst het Wi-Fi netwerk.

In alle andere gevallen zal de iphone vragen wat hij moet doen in het geval er Wi-Fi netwerken in de buurt zijn.

Ik zelf check altijd eerst of er Wi-Fi netwerken zijn waar ik gebruik van kan maken.
  #3  
Oud 18-02-08, 22:59
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Het is of/of, als jij je Wi-Fi continu aan hebt staan stelt hij de vraag die jij noemt. Als je Wi-Fi uitschakelt is GPRS automatisch actief en krijg je de opmerking niet van de iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer MMS calleke iPhone algemeen 0 26-06-09 19:58
wanneer afgeschreven? nickdw iPhone Apps 5 28-05-09 11:22
Snelheid Wi-Fi, GRPS meten. forum.bericht Jailbreak apps en thema's 1 17-07-08 15:51
Wanneer besteld, wanneer binnen juriaan22 Koopinformatie Nederland 410 27-05-08 09:10
wanneer iphone in NL?? emrey Archief 2 25-12-07 11:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.