draagbare wifi hotspot in je tas discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) CradlePoint Technology...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
draagbare Wi-Fi hotspot in je tas
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Handig... Maar gaat de SIM kaart nu in dit ding of kopel je een telefoon via USB eraan...?
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet hoe dat ding werkt, kan iemand het uitleggen mbt een iPhone?
|
|
||||
|
||||
Hmm volgens mij heb je hier niks aan... Als dit nou een HSDPA ontvanger was die de streams door streamt naar de iPhone via Wi-Fi had je dr nog wat aan
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik dacht dat het dat deed
|
|
||||
|
||||
Hmm niet bepaald veel aandacht aan besteed maar volgens mij doet hij dat niet
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Mensen, dit ding gebruikt je iPhone (of elke andere mobiel) als bron van internet en maakt een Wi-Fi-accesspoint ervan. Daarna kun je met je laptop hierop inloggen en heb je dus een internetverbinding op je laptop. Gaat alleen een beetje langzaam met EDGE/GPRS, tenzij je een mobieltje met 3G hebt.
Maar het is wel iets als je in de middle of nowhere zit, of als je bijvoorbeeld geen hotelinternet wil betalen in het buitenland (kijk wel uit met roamingkosten). Maar dit alles kan ook veel directer met een UMTS of 3G kaart module die direct in je laptop past natuurlijk.... Of gewoon je iPhone zelf gebruiken natuurlijk |
|
|||
|
|||
maar het kan dus zelf geen 3G ontvangen fzo?
anders zou het idd gewoon 3G omzetten naar Wi-Fi (zonder smartphone als tussenstuk dan) |
|
||||
|
||||
Citaat:
je hebt dus echt een snelle (bv. 3G) smartfone of 3G USB modem nodig. Dit wordt ook uitgelegd bij de features. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als Wi-Fi hotspot | RudydG | Wi-Fi | 5 | 25-07-11 10:47 |
geen Wi-Fi meer na bezoek hotspot | arcovandermeij | Wi-Fi | 1 | 25-06-10 01:53 |
Wi-Fi Hotspot T-mobile probleem | Mr Anbu | Wi-Fi | 0 | 15-01-10 14:27 |
2 progs, voor Wi-Fi hotspot en voip ?? | marcelca | iPhone Apps | 0 | 18-08-09 21:52 |
Wi-Fi Hotspot ? | Dazzle | Wi-Fi | 4 | 19-04-08 01:25 |
|
|