Draadloos netwerk (Netgear) uit na upgrade iTunes? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit is minder een vraag dan wel een opmerking. Ik bezit (nog) een 3GS, en gisteren stak ik mijn iPhone in mijn XP PC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Draadloos netwerk (Netgear) uit na upgrade iTunes?
Hallo,
Dit is minder een vraag dan wel een opmerking. Ik bezit (nog) een 3GS, en gisteren stak ik mijn iPhone in mijn XP PC om mijn afspraken te synchroniseren. Ik kreeg een update van iTunes om mijn oren. Schouderophalend liet ik dat toe. Na de upgrade had ik geen Wi-Fi netwerk meer. Ik heb een Netgear Wireless-N 300 Router. Na veel uitzoeken kwam ik erachter dat mijn router niet meer zond/ontving via Wi-Fi, mijn Wi-Fi was dus uitgeschakeld! Die heb ik uiteindelijk weer aangezet. Dus afgezien van het installeren van ongewenste software (Safari), het neerkwakken van ongewenste iconen (iTunes en Safari) en het stelen van de plek van de favourite muziek player (WinAMP opzij gezet door iTunes), vinden de jongens (en meisjes) van Apple het dus ook nodig te klooien met mijn Wi-Fi netwerk. Gelukkig werkt dit weer. Nu alleen uitzoeken waarom mijn browser (SeaMonkey, Netscape rulez!) zo traag pagina's laad. Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem draadloos netwerk Wi-Fi | flashcs | Wi-Fi | 4 | 04-03-11 09:54 |
iphone 4 en draadloos thuis netwerk | fleurbelt | iPhone algemeen | 12 | 17-01-11 22:15 |
Draadloos netwerk wijgeren voor altijd | Macbook-jan | iPhone algemeen | 1 | 03-08-10 17:07 |
draadloos netwerk onvindbaar | litmanen10 | Wi-Fi | 5 | 31-03-10 18:37 |
vind geen draadloos netwerk | xbored | Wi-Fi | 8 | 31-03-09 17:20 |
|
|