WIFI verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ondanks dat er onder dit kopje al een aantal topics geopend zijn kon ik mijn antwoord niet vinden.. Ik werk veel met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi verbinding
Beste mensen,
ondanks dat er onder dit kopje al een aantal topics geopend zijn kon ik mijn antwoord niet vinden.. Ik werk veel met mijn Iphone via Wi-Fi, mail, viber enz gaat dan lekker soepel. Thuis is er geen probleem. Alleen hier op mijn werk is mijn modem wel zichtbaar voor mijn Iphone, soms heeft ie ook verbinding maar meestal niet. Het gekke is dat mijn Iphone de modem wel herkent, dwz bij de instellingen zie ik de modem wel staan met vol bereik. Ik heb geen flauw benul waar hem dat in zit, iemand enig idee, thanx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
-EDIT- oplossing al gevonden! mag slotje.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn werkgever had MAC adressen enabeld en er 2 ingevoerd (die van hem en zijn compangon) Ik heb de mijne erbij gezet en nu is er geen probleem. Dus MAC filter aan en MAC adres handmatig ingeven werkt prima, op een nieuwe experiabox van KPN.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor het plaatsen van de oplossing!
Nu alsnog het gevraagde slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi verbinding | Rud | Wi-Fi | 3 | 29-06-11 15:28 |
Wi-Fi verbinding via PC | Razors | Wi-Fi | 7 | 01-02-11 22:10 |
Wi-Fi verbinding | Nina1 | iPad algemeen | 2 | 21-01-11 23:37 |
Wi-Fi verbinding | Thatsme | iPad algemeen | 12 | 02-09-10 11:42 |
Wi-Fi VERBINDING | P_hylicia | Archief | 1 | 13-04-08 00:40 |
|
|