Wifi werkt vaak niet en 3G is zeer traag discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Na ruim een jaar zeer prettig gebruik van de Iphone 3G begint hij me nu echt de keel uit te hangen. Ten eerste is hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi werkt vaak niet en 3G is zeer traag
Na ruim een jaar zeer prettig gebruik van de Iphone 3G begint hij me nu echt de keel uit te hangen.
Ten eerste is hij zeer traag tegenwoordig. Maar het meest wat mij ergert is dat hij sinds 3 maanden continue de verbinding met mijn thuisnetwerk verliest. En het ligt zeker aan de Iphone want met de overige Wi-Fi apparatuur heb ik totaal geen problemen. Iemand enig idee wat hier aan te doen is. Ik was zeer tevreden over de Iphone maar begin toch echt het vertrouwen te verliezen. Versie is trouwens 4.2.1 (iTunes geeft aan dat dit de laatste is) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om te beginnen, 4.x.x is niet echt een aanrader op een iPhone 3G, beter is eigenlijk downgraden naar 3.1.3 maar dan verlies je best veel apps die 4.0 vereisen. Je kunt je iPhone om te beginnen herstellen. (koppel je iPhone aan iTunes en kies Herstellen).
Succes |
|
||||
|
||||
Wat je misschien eerst kan proberen voordat je een restore doe is een harde reset en netwerk settings herstellen, Instellingen | Algemeen | Stel opnieuw in
|
|||
|
|||
Thankx voor de hints.
Ik kan in ieder geval de opties die gegeven worden uitproberen. Wie weet gaat het dan beter.. Nogmaals dank |
Labels |
traag, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 | Mark1972 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-11 17:50 |
Ipad mail zeer traag | peanut1685 | iPad algemeen | 8 | 05-02-11 18:22 |
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag | dbmsoutput | iPhone algemeen | 20 | 03-11-10 23:22 |
Customer review geven werkt vaak niet ?? | h4ns | iPhone Apps | 0 | 09-12-08 19:28 |
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? | maxschoenmakers | Archief | 2 | 29-10-07 21:28 |
|
|