Customer review geven werkt vaak niet ?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben meer mensen het probleem dat je een foutmelding als: could not complete your iTunes Store request etc. etc. error occured (5002) ? Bij sommige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customer review geven werkt vaak niet ??
Hebben meer mensen het probleem dat je een foutmelding als: could not complete your iTunes Store request etc. etc. error occured (5002) ?
Bij sommige apps die ik gratis of betaald gedownload heb werkt het wel, bij apps zoals VFCaller werkt het dus niet wat ik een beetje raar vind. Die app heeft trouwens ook geen enkele review terwijl dat dus naar mijn mening een must-have voor iedere iPhone is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi werkt vaak niet en 3G is zeer traag | Knipsel | Wi-Fi | 3 | 15-05-11 11:46 |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
iPhone reageert (vaak) niet meer op schermaanraking | GHSantegoeds | iPhone algemeen | 7 | 03-08-10 15:27 |
Waarom hackers een datum stellen ? en dit vaak niet nakomen. | benjaminq1 | Chat en geruchten | 15 | 19-10-09 17:44 |
kan geen review geven | mhoutman | iPhone Apps | 2 | 07-11-08 18:05 |
|
|