Iphone 3g geen wifi wel bluetooth discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik heb het volgende probleem mijn iphone 3g 8gb kan geen enkel netwerk vinden. Bluetooth werkt wel hij is gejailbreaked firmware 4.1 en baseband ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g geen Wi-Fi wel bluetooth
Hey
Ik heb het volgende probleem mijn iphone 3g 8gb kan geen enkel netwerk vinden. Bluetooth werkt wel hij is gejailbreaked firmware 4.1 en baseband 6.15.00 iemand die weet waar het probleem zou kunnen liggen? Ik heb al vannales geprobeerd. Alles resetten, Wi-Fi finder ( niets gevonden ). Ik weet niet of het probleem aan de hardware of aan de software ligt . Ik hoop dat iemand mij kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
U heeft de modem firmware van de iPad op uw 3G staan. Bij het gebruik van verkeerde firmware is de werking ervan onvoorspelbaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De 3G firmware is geschikt voor de 3G. Jij kunt voorlopig alleen custom firmwares zonder baseband installeren...
|
|||
|
|||
Citaat:
[SIZE=1]---------- Post added 09-06-11 at 21:50 ----------[/SIZE] Zou het eigelijk niet mogelijk zijn dat gewoon de Wi-Fi zender kapot [SIZE=1]---------- Post added 09-06-11 at 23:22 ----------[/SIZE] Het volgende heb ik geprobeerd Iphone geeft mac adres aan van zowel bluetooth als wi fi Bluetooth werkt, GPS werkt volgend mij ook ( ik krijg een blauw puntje op mijn scherm maar wel geen mappen) Ligt dit nu aan de software of aan de Wi-Fi chip want volgens mij werkt de antenne nog goed |
|
|||
|
|||
iemand die kan helpen
|
|
|||
|
|||
Helaas heb je nu een " Bricket Iphone " je kan niks ermee doen "
Oplossingen zijn er op dit moment, zover ik weet niet, het komt door de iPad baseband die je geinstalleerd hebt...... het klopt dat je gps nietmeer werkt, en Wi-Fi ook niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere | mriesenb | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 18:04 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
Geen Wi-Fi / Bluetooth 1.1.4 | Jelke | Unlock [archief] | 43 | 01-04-08 20:15 |
|
|