verbinding maken met wifi gaat niet op 1 bepaalde plaats discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een Ipad 2 32GB (zwart) ik ben nu bij mijn pa en wil daar verbinding maken met Wi-Fi maar er komt op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verbinding maken met Wi-Fi gaat niet op 1 bepaalde plaats
hallo,
ik heb een Ipad 2 32GB (zwart) ik ben nu bij mijn pa en wil daar verbinding maken met Wi-Fi maar er komt op (GEEN VERBINDING MOGELIJK MET NETWERK '...') hoe komt dit bij mijn ma, tante, nonkel, ... kan ik wel verbinding maken maar waarom niet bij 1 bepaald netwerk hoe kan ik dit oplossen alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Modem/accespoint even van de stroom afhalen wil wel eens werken.
|
|
|||
|
|||
ma mijn broer kan er wel op met zijn ipod 4thg
|
|
||||
|
||||
Misschien filtert de router van je Pa op basis van MAC adressen?
|
|||
|
|||
ik denk het niet
|
|
|||
|
|||
iPad is niet van je pa geweest ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK, ik heb een keer een probleem gehad met mijn iPod, die ik aan mijn zoon had gegeven, netjes schoongemaakt en een nieuwe account aangemaakt, die bij hem geen verbinding kon maken met zijn Wi-Fi, terwijl dat eerst eel kon en ik met mijn nieuwe iPod dat ook kon.
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik dit nu oplossen dat ik kan verbinden met het Wi-Fi netwerk
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s kan opeens geen verbinding maken met de Thuis-Wi-Fi | diedemink | Wi-Fi | 4 | 11-04-12 12:11 |
Kan niet via Wi-Fi verbinding maken | AntonPeter | Wi-Fi | 2 | 01-08-11 15:29 |
geen verbinding maken met Wi-Fi | driver91 | Wi-Fi | 8 | 17-10-10 12:55 |
Wekker die wekt bij bepaalde plaats | boekeloo | iPhone Apps | 3 | 18-02-10 09:59 |
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi | NPE | Wi-Fi | 19 | 22-01-10 08:33 |
|
|