Wekker die wekt bij bepaalde plaats discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een wekker die niet wekt op een bepaalde tijd maar bij een door jezelf ingestelde plaats. Bijvoorbeeld 5 km voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wekker die wekt bij bepaalde plaats
Ik ben op zoek naar een wekker die niet wekt op een bepaalde tijd maar bij een door jezelf ingestelde plaats. Bijvoorbeeld 5 km voor amsterdam. Ik heb deze app ooit in de appstore gezien maar het lukt me niet meer om hem te vinden. Weet iemand welke ik moet hebben??
Bij voorbaat dank Boekeloo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is inap niet zoiets?
|
|
|||
|
|||
Klopt, Inap doet dat, maar het viel me in de trein op dat de gps ontvangst vaak erg slecht is en waardoor hij soms over de afstandsgrens 'heen springt' waardoor je alarmpje niet afgaat. Je zou het zelf in de praktijk moeten proberen.
|
|
|||
|
|||
Ik ga m proberen. Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Plaats de schijf die meegeleverd is met Apple Mobile Device (Recovery Mode) | dEvoRaver | iTunes | 15 | 16-08-10 19:02 |
Quicktime player werkt niet bij bepaalde site. | Mosselman | iPhone algemeen | 4 | 05-01-10 19:23 |
Mac OS X: Een app die bepaalde inkomende gesprekken blokkeerd | seVIIen | Desktop-applicaties | 4 | 18-10-08 19:37 |
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? | shorty | Overige providers Nederland | 4 | 30-10-07 16:37 |
|
|