Zwakke wifi op IPad2 vergeleken met iPhone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) De ontvangst van mijn wifi is op de iPad veel zwakker dan op mijn iPhone 3gs. Ook schommelt het bereik veel meer. Iemand enig idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwakke Wi-Fi op IPad2 vergeleken met iPhone
De ontvangst van mijn Wi-Fi is op de iPad veel zwakker dan op mijn iPhone 3gs. Ook schommelt het bereik veel meer. Iemand enig idee hoe dat kan en wat evt. Een oplossing is?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik gebruik EN een ipad1 EN een ipad2 in hetzelde huis met dus dezelfde router etc en het verschil in bereik is echt erg groot ten nadele van de ipad2. Zag elders op een belgsch forum dezelfde klacht en ik ga nu maar eens contact opemen met Apple, mogelijk heb ik een "maandagexemplaar" ? |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ooit meegemaakt met een iPod touch. Was gewoon iets mis mee.
Ga er mee terug. Je krijgt waarschijnlijk een nieuwe. |
|
||||
|
||||
geven ze een verschil in sterkte aan, of is er een verschil? valt bij de 1 het netwerk weleens weg?
|
|
|||
|
|||
Bij mij valt op de ipad2 soms het netwerk weg, terwijl op datzelfde moment de ipad1 geen enkel probleem is. Komt een paar maal per dag voor. Verder is de ipad2 slechts ca 10 procent sneller dan de ipad1, gemeten op hetzelfde moment op dezelfde plaats...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 3G gebruiken als Wi-Fi hotspot voor ipad2 | prwztm | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 01-05-11 14:18 |
Slechte youtube kwaliteit met 3G vergeleken met Wi-Fi? Oplossingen? | Excellence | Wi-Fi | 0 | 22-12-08 12:19 |
Wi-Fi zwakke verbinding | AcidDeath | Wi-Fi | 6 | 20-04-08 23:56 |
Internet abbo's vergeleken met Wi-Fi? | BadSide | Overige providers Nederland | 8 | 17-01-08 23:18 |
|
|