vergeet dit netwerk niet zichtbaar discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb verschillende topics gelezen, maar ik kom er niet uit het gaat om de iphone 3 van mijn dochter helemaal nieuw geleverd ivm de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vergeet dit netwerk niet zichtbaar
ik heb verschillende topics gelezen, maar ik kom er niet uit
het gaat om de iphone 3 van mijn dochter helemaal nieuw geleverd ivm de verzekering deze ziet netwerken, maar kan er geen verbinding mee maken als ik het wachtwoord geef, dan krijg ik een melding dat het niet lukt tot nu toe geprobeerd: schone installatie herstel dfu netwerkinstellingen hersteld de tip om vergeet dit netwerk te klikken lukt niet, omdat het er gewoon niet staat (bij de rest van de familie wel) heeft er nog iemand een tip, of moet hij voor de 4e keer weer terug |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik ook weleens, dat die knop niet zichtbaar wordt. Dat lijkt vooral te gebeuren op Wi-Fi netwerken waar de iPhone wel heeft geprobeerd op aan te loggen, maar niet lukte (geen dns server, geen ip adres etc. van de routeer gekregen)
Ik snap soms ook niet waarom het bij de een wel en bij de ander niet werkt. Was laatst ook ergens, hadden ze een doodgewoon Wi-Fi routeer, ik kon er wel op, een vriendin van me niet. Ik heb haar iPod gereset en gereboot en gereset en netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, weer gereboot en weer gereset. En toen werkte het: haar iPod maakte eindelijk niet alleen verbinding, maar kreeg ook netjes een dns server en ip adres. Ten was ik 'eraf' gegooid o_O Dus moest ik ook weer rebooten, resetten, etc. En toen eindelijk konden we tegelijk op het Wi-Fi netwerk..... ps. niet toevallig een mac-address filter op je routeer die de nieuwe iPhone (met ander fysiek mac address) tegen houdt? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het probleem in de router zit en niet in de telefoon. Zoals ballegooier zich al afvraagt, waarschijnlijk is er een mac adres filter actief in de router.
|
|||
|
|||
we hebben thuis 2 gewone windows laptops, 1 iphone 4, 1 htc en 3 iphone 3
iedereen zit probleemloos op Wi-Fi, behalve die 1e iphone heeeel soms doet hij het bij de tmobileshop is 1 poging gelukt, daarna ook niet mee het vreemde is dat alle Wi-Fi netwerken volle bak te zien zijn en aanmelden ook lukt tot aan het wachtwoord, daarna krijg ik de tekst dat het niet lukt om aan te melden echt heel sneu voor mijn dochter, daar mijn andere kids wel lekker aan het spelen zijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
kwam bijna mijn pc niet meer op probleem is er nog steeds, wel het netwerk zien maar aanmelden lukt niet iemand nog een oplossing aub, ik ben na een week ploeteren ten einde raad... |
|
||||
|
||||
Denk dat 'ie gewoon stuk is, dan. De Wi-Fi radio, dan.
|
|
|||
|
|||
hardware dan ?
best lullig, dit is al de 3e "nieuwe" waar wat mee is |
|
||||
|
||||
Ja, ik denk het wel. Gesteld dat je al het andere al hebt geprobeerd (netwerkinstellingen opnieuw instellen; herstellen zonder reservekopie terugzetten, etc)
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi is stuk, beetje raar met een nieuw toestel.
is inmiddels terug naar pro assist |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi netwerk in de auto maken, kan dit? | iPatphone | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 09-01-11 19:20 |
Windows: Rintone niet zichtbaar | Mirjams | iTunes | 1 | 07-07-10 21:46 |
Balkje niet zichtbaar. | Maxxiiem | iPhone algemeen | 4 | 08-11-09 17:55 |
netwerk symbool niet meer zichtbaar | wilfrida | iPhone algemeen | 14 | 07-06-09 18:58 |
Summerboard niet zichtbaar | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-01-08 02:38 |
|
|