Verlies WiFi in stand-by iPhone 4 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook hier hetzelfde probleem. Zojuist een Sitecom 330N WLR3000 aangeschaft. Wachtwoord is WPA TKIP en heb een channel gekozen dat in de buurt niet gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verlies Wi-Fi in stand-by iPhone 4
Ook hier hetzelfde probleem. Zojuist een Sitecom 330N WLR3000 aangeschaft.
Wachtwoord is WPA TKIP en heb een channel gekozen dat in de buurt niet gebruikt wordt. De band staat op 2.4 GHz (B+G+N) Ik heb een IPhone 4, geen jailbreak en de laatste OS. Nu is het probleem dat hij na 2 x aanmelden pas accepteert en dan Wi-Fi prima uitvoert, tot hij op stand-by gaat en als je hem dan weer inschakelt, moet je het Wi-Fi netwerk weer selecteren. Op onze IPad 1 vliegt de verbinding er soms uit en dan moet je onze Wi-Fi weer selecteren. De Windows laptop kent deze problemen niet en de desktop die bekabeld aangesloten is ook niet. Bij IPhone bezitters die op bezoek komen, geldt ook het probleem dat ze zich 2x moeten aanmelden. Ik zie op veel sites problemen maar ik zie nergens de ideale combinatie. Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
signaal verlies iphone 3G | kees_k | iPhone algemeen | 6 | 12-11-10 14:58 |
Wi-Fi connectie in slaap stand? | Guest-V | Wi-Fi | 4 | 26-09-10 20:29 |
Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat | andywegge | Wi-Fi | 3 | 28-09-09 23:04 |
Wi-Fi connectie onder 2.2.1 komt langzamer tot stand? | defisit | Wi-Fi | 12 | 14-03-09 12:54 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
|
|