signaal verlies iphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort maak ik gebruik van een iphone 3G. En constant zie ik dat ik geen bereik heb. Ik loop dan ergens anders naar toe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
signaal verlies iphone 3G
Sinds kort maak ik gebruik van een iphone 3G.
En constant zie ik dat ik geen bereik heb. Ik loop dan ergens anders naar toe (1 meter) en ik heb weer vol bereik. hebben meer mensen dit probleem of zit er hardwarematig iets fout? ik maak gebruik van KPN (met mijn oude telefoon nooit problemen met bereik gehad. firmware versie 4.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb der een hoesje omheen?
|
|
|||
|
|||
ik heb deze er omheen zitten: Perforated Snap Case for iPhone 3GS and iPhone 3G : Products By Incase
zou dat de oorzaak kunnen zijn? |
|
|||
|
|||
nee dat lijkt me stug.
heb je geprobeerd te herstellen? |
|
|||
|
|||
in DFU mode zetten en dan herstellen of terug naar fabrieks instellingen?
|
|
|||
|
|||
dfu mode en dan herstellen via itunes
|
|
|||
|
|||
Het is opgelost, ik heb in de telefoon (zonder DFU mode icm itunes) de netwerk settings kunnen herstellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 2G updaten zonder verlies jailbreak? | steffen123 | Jailbreak | 0 | 18-12-10 18:02 |
Vaak signaal verlies IPHONE 2G | SweexNL | iPhone algemeen | 2 | 04-02-10 11:35 |
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal | dettie | iPhone Navigatie | 8 | 04-09-09 23:34 |
iPhone 3G: iphone 3G verlies netwerk | vanrumst | Unlock | 4 | 18-01-09 03:04 |
|
|