netwerk symbool niet meer zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige dagen zie ik geen symbool meer voor mijn draadloze netwerk. Ik heb al wat rondgekeken op internet, maar ik kan er geen wijs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
netwerk symbool niet meer zichtbaar
Sinds enige dagen zie ik geen symbool meer voor mijn draadloze netwerk.
Ik heb al wat rondgekeken op internet, maar ik kan er geen wijs uit. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je je Wi-Fi symbool of iets anders (3G/EDGE)? Kan je nog wel gebruik maken van draadloss internet (via Wi-Fi/3G/EDGE)?
|
|||
|
|||
Ik bedoel het Wi-Fi symbool van het draadloze netwerk thuis.
3 g werkt wel. bedankt voor de snelle reaktie. |
|
||||
|
||||
Maar Wi-Fi via het thuisnetwerk werkt niet meer begrijp ik? Kijk eens naar je instellingen of reset je netwerk instellingen eens.
|
|
|||
|
|||
Met resetten bedoel je de ihone neem ik aan?
dat heb ik al een paar keer gedaan. Wat valt er nog meer te checken op de iphone? ik heb het idee dat alles staat (voor een gemiddelde gebruiker) dat alles staat zoals het moet. dank, wilfried |
|
||||
|
||||
Bij instellingen ga je naar Algemeen en daar na de onderste optie. Daar kan je dan kiezen om je netwerkinstellingen te restten. Neem aan dat je die nog niet hebt geprobeerd
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik wel gedaan
zelfs alle instellingen terug gedaan naar oorspronkelijke overigens heeft heeft Wi-Fi het wel gedaan maar nu een paar dagen niet meer weer bedankt! |
|
|||
|
|||
Vind hij ook geen netwerken meer of lukt alleen het connecten niet meer?
|
|
|||
|
|||
ik zie de naam van ons netwerk wel staan
maar ik zie bovenin geen golfjes van de Wi-Fi en verbinden doet hij niet groet |
|
|||
|
|||
Verwijder de netwerkinstellingen van je Wi-Fi even en connect dan nogmaals. Als er iets fout gaat, laat dan even weten wat er precies fout gaat.
|
|
|||
|
|||
ik ben net bij de apple shop geweest (koopzondag) en daar verbond hij wel met hun netwerk.
wat bedoel je verwijder de netwerkinstellingen van de Wi-Fi? op de router? dank je wilfried |
|
|||
|
|||
Nee de instellingen op je iPhone, er van uitgaande dat je al eerder verbonden bent geweest met dat netwerk.
|
|
|||
|
|||
jazeker het verbinden ging altijd goed
ik heb bij instellingen algemeen alles al verwijderd wat bedoel je precies met verwijderen? |
|
|||
|
|||
Ik bedoel de instellingen van dat netwerk verwijderen. De iPhone slaat deze bij de eerste keer verbinden automatisch op, verwijder deze dus even en probeer dan nog eens te connecten.
|
|
|||
|
|||
ok dat heb ik gedaan
en nu deed hij het wel hartstikke bedankt voor je geduld!! wilfried |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mailicoon niet meer zichtbaar in statusbalk | Onyx | iPhone algemeen | 6 | 30-03-11 00:37 |
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) | WMone | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 22:55 |
|
|