Mailicoon niet meer zichtbaar in statusbalk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik, als er mail is ontvangen, geen mailicoontje (envelopje) meer zichtbaar in mijn statusbalk. Ik weet niet precies wanneer dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mailicoon niet meer zichtbaar in statusbalk
Sinds een paar dagen heb ik, als er mail is ontvangen, geen mailicoontje (envelopje) meer zichtbaar in mijn statusbalk.
Ik weet niet precies wanneer dit is gebeurd, maar ik vermoed na de Cydiaupdate naar 1.1 Zijn er meer forummers die hier last van hebben en zoja, hoe krijg ik dat weer terug?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wauw, ik heb dat mail icoontje nooit gehad. xd
|
|
|||
|
|||
Tja, dan zal je het waarschijnlijk ook niet missen.
Kwam zelf al wel een oplossing tegen, een Cydia-app genaamd: "OpenNotifier". Kan je per functie (mail, belen, sms, etc.) instellen welke iconen je evt. wel of niet zou willen zien. |
|
||||
|
||||
Heb je 'libstatusbar' geupdate?
Toen Cydia 1.1.1 uit kwam, hebben ze libstatusbar ook geupdate. |
|
|||
|
|||
Oh great!
Zoiets lijkt me wel heel handig. Danku. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet ook niet zeker of het door Cydia kwam maar was wel rond dezelfde tijd. Wel apart dat er maar zo weinig reactie op komt, ben ik werkelijk een van de weinigen met zo'n icoon in de statusbar die dat ook nog handig vind..? |
|
|||
|
|||
Ik had op iphone via intelliscreen, maar die ligt bij solid vision.. Wat is een goede voor de ipad?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
netwerk symbool niet meer zichtbaar | wilfrida | iPhone algemeen | 14 | 07-06-09 18:58 |
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) | WMone | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 22:55 |
|
|