Standaard ophangen/opnemen doet het niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Altijd als ik gebeld word zie ik een slidebalk staan waarmee ik kan opnemen. Maar ik zie niet die knop om op te nemen. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard ophangen/opnemen doet het niet
Altijd als ik gebeld word zie ik een slidebalk staan waarmee ik kan opnemen. Maar ik zie niet die knop om op te nemen.
Hoe krijg ik weer dat standaard schermpje waarbij ik kan klikken op weigeren of op opnemen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je krijgt die knoppen wanneer je iPhone al aanstaat. Als je iPhone uitstaat krijg je de slider.
|
|||
|
|||
mmm vandaar. wel jammer. bedankt voor de hulp!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|