Vasthouden van Wifi verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb iets vreemds Ik kan overal waar ik kom mijn wifi connecten en dan onthoudt ie de key. Dus wanneer ik terug kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vasthouden van Wi-Fi verbinding
Hoi,
Ik heb iets vreemds Ik kan overal waar ik kom mijn Wi-Fi connecten en dan onthoudt ie de key. Dus wanneer ik terug kom connect het automatisch. Alleen bij eentje daar kan ik wel connecten en dan ook internetten alleen wanneer de iPad een tijdje uit heeft gestaan en weer aan log connect hij niet.. Raar toch.. Heeft iemand hier verstand van ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juni 2011 om 15:01 ---------- Even nog wat extra info. Net bij een collega geprobeerd met het zelfde netwerk en daar blijft hij hem wel vast houden. Inmiddels iPad uit en weer aangezet. Geen ander resultaat. Dus aan de accesspoint ligt het niet. Wanneer ik thuis ben dan logt hij gelijk met mijn Wi-Fiaan. Zit er een max ofzo aan Wi-Fi verbindingen? Frits |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer bij Wi-Fi instellingen eens op het pijltje van de betreffende verbinding en selecteer daar eens vergeet dit netwerk. Connect opnieuw en kijk eens wat ie doet.
|
|
||||
|
||||
@Wienen
Klinkt logisch Maar vergeet dit netwerk is tijdelijk dan? Ik ga het morgen gelijk proberen Nog bedankt voor de reactie.. |
|
||||
|
||||
Yeah...
That will do the trick..... Dank je dank je Dankje |
Labels |
wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi verbinding | Rud | Wi-Fi | 3 | 29-06-11 15:28 |
Wi-Fi verbinding | noedie | Wi-Fi | 4 | 17-05-11 12:03 |
Wi-Fi verbinding via PC | Razors | Wi-Fi | 7 | 01-02-11 22:10 |
Wi-Fi verbinding | Thatsme | iPad algemeen | 12 | 02-09-10 11:42 |
LET OP! Relatie slechte ontvangst en vasthouden van Iphone 3G | hadimassa | iPhone algemeen | 12 | 27-09-09 02:55 |
|
|