//

Free WiFi opslaan

Free WiFi opslaan discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Onlangs is bij ons in Zeeland langs de kust gratis WiFi geinstalleerd. Aangezien ik op sommige plekken (terrassen enzo) weinig/geen bereik heb is dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-11, 20:47
Diviron Diviron is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard Free Wi-Fi opslaan

Hallo,

Onlangs is bij ons in Zeeland langs de kust gratis Wi-Fi geinstalleerd. Aangezien ik op sommige plekken (terrassen enzo) weinig/geen bereik heb is dit natuurlijk een ideale uitkomst om toch te kunnen Whatsappen o.i.d. Nu is het dus zo dat je bij die free-Wi-Fi moet inloggen door op een ronde knop 'LOGIN' te drukken die in een pop-up scherm verschijnt. Dit werkt allemaal perfect en vervolgens ben ik verbonden met internet. Het aparte en vervelende is nu dat ik elke keer nadat ik m'n telefoon gelocked heb weer opnieuw het inlogscherm krijg en weer op de knop 'LOGIN' moet drukken. Wanneer ik gewoon thuis ben op ons eigen netwerk verbind hij wel gewoon elke keer zonder opnieuw in te loggen.

Is hier een simpele oplossing voor of zal ik er gewoon mee moeten leven?

Mvg, Wilko
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-11, 20:12
Diviron Diviron is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Niemand ?
  #3  
Oud 05-08-11, 22:32
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Je kan alleen maar 'normale' netwerken opslaan, het enige dat je kan doen is er zelf een Cydia tweak voor bouwen.

Waar je wel voor kan zoeken dat wanneer je de iPhone locked de internet verbinding behouden blijft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PC Free joetsy Muziek, foto & video 0 15-06-11 11:48
Gratis Wi-Fi - free-hotspot.com - wie heeft ervaring beginner Wi-Fi 3 30-04-08 18:15
Free Wi-Fi Eduard Wi-Fi 48 02-01-08 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.