Iphone uit en aanzetten voor wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet sinds enkele weken steeds mijn iphone uit en terug aanzetten om mijn wifi thuis te vinden. Bvb. ik ga werken, kom thuis en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone uit en aanzetten voor Wi-Fi
Ik moet sinds enkele weken steeds mijn iphone uit en terug aanzetten om mijn Wi-Fi thuis te vinden.
Bvb. ik ga werken, kom thuis en Wi-Fi wordt niet meer automatisch gevonden. Als ik Wi-Fi uit en terug aanzet, vind hij mijn Wi-Fi niet. Als ik iphone uitzet en terug op, dan wordt de Wi-Fi onmiddelijk herkend en is er verbinding. Heb nu 4.3.4. Dus moet telkens telefoon uit en terug aanzetten om mijn Wi-Fi te vinden Weet iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen oplossing, maar dit probleem ook gehad.
De volgende "middelen" heb ik gebruikt, naast de iphone uit- en aanzetten: - de router uit- en aanzetten. Is niet veel beter natuurlijk maar dit werkt bij mijn router altijd als er iets mis is. Vanochtend nog gedaan; - de iphone op vliegtuigstand zetten en dan daar weer van afhalen. Soms werkt dit om de Wi-Fi terug te herkennen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klik geluidje bij aanzetten Wi-Fi | belgiumiphone | Wi-Fi | 2 | 29-11-10 11:15 |
scherm kantelen bij 3G uit/aanzetten | chacha000 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-10 15:50 |
Kan Wi-Fi niet aanzetten | -dp- | Wi-Fi | 31 | 18-11-09 21:02 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 14:06 |
Remote: PC aanzetten via Wi-Fi? | nms | iPhone Apps | 13 | 25-08-08 14:19 |
|
|