//

wifi aan en uit uit zichzelf??

wifi aan en uit uit zichzelf?? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb rondgezocht op dit forum maar kan niet het juiste antwoord vinden. ik heb nog 4 maanden vodafone voor ik overstap op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-09, 12:50
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard Wi-Fi aan en uit uit zichzelf??

hallo, ik heb rondgezocht op dit forum maar kan niet het juiste antwoord vinden.

ik heb nog 4 maanden vodafone voor ik overstap op mijn nieuwe abo van hi. ik heb hiervoor een internetblox afgesloten (bij vodafone) zodat ik mijn iphone nu al optimaal kan gebruiken.

echter als ik thuis ben vind ik het zonde om gebruik te maken van mijn databundel, ik kan tenslotte ook via de Wi-Fi erop.

nu heb ik bij Wi-Fi alles netjes ingevuld, mijn 3g staat uit net als dataroaming en bij mobiel datanetwerk heb ik alle gegevens van vodafone uitgehaald en vpn is niet geconfigureerd, zodat hij theoretisch gezien geen verbinding kan maken behalve met mijn Wi-Fi.

nu is het echter zo dat het Wi-Fi icoontje in beeld staat, maar hij switched zomaar op het bolletje (gprs??) als ik daadwerkelijk op internet zit en dit gaat dus van mijn bundel af wat ik niet wil.

weet iemand hoe ik thuis enkel op Wi-Fi kan en buiten via de instellingen van vodafone kan internetten?

in 1,5 dag (niet veel geïnternet te hebben) staat mijn verbruik trouwens al op verstuurd 908 kb en ontvangen 14 mb en ik heb niets geks gedaan, enkel een paar websites bekeken. hoe kan dit?

en gaat alles van mijn bundel, zowel het bolletje, dataroaming en de 3g?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-09, 13:14
paultjebolks paultjebolks is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 29
Standaard

Ik heb hier hetzelfde probleem. Niet dat het mij extra kost, maar mijn eigen internet is gewoon een stuk sneller!
Is er iemand hier kan uitleggen hoe dat voorkomen kan worden?
En klopt het dat dat blauwe bolletje GPRS is en die boogjes mijn Wi-Fi?

Ik heb dus vaak wel verbinding met mijn Wi-Fi verbinding, aangezien die boogjes dan in beeld staan. ALs ik dan bij bijvoorbeeld in de appstore iets ga downloaden verdwijnt de boogjes (en dus mijn Wi-Fi lijkt me).

Laatst gewijzigd door paultjebolks; 27-01-09 om 13:51.
  #3  
Oud 27-01-09, 13:49
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

de boogjes is idd je Wi-Fi, dat wist ik toevallig wel....

maar ik zou dus idd graag het bolletje uitzetten, zodat ik thuis enkel op mijn Wi-Fi zit....

wie oh wie kan ons helpen?
  #4  
Oud 29-01-09, 11:18
dpm dpm is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

vliegtuigmodus aan zetten,dan gaat Wi-Fi en je provider uit. dan alleen Wi-Fi aanzetten.
  #5  
Oud 29-01-09, 14:01
paultjebolks paultjebolks is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 29
Standaard

werkt helaas niet bij mij....
Maar ik lees ook dat Wi-Fi eigenlijk voor GPRS gaat (toch?)
Raar dat hij dan normaal allerbeste verbinding hebt, alle boogjes vol. Maar als ik dan Safari open mijn Wi-Fi wegvalt.
  #6  
Oud 29-01-09, 14:06
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

bij mij pakt ie inmiddels enkel het bolletje als ik m ontgrendel. als ik dan even wacht, pakt ie de Wi-Fi...

alleen de Wi-Fi op mijn iphone schopt hier in huis helaas wel alles in de war
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen uit Wi-Fi aan? amstelwonen Wi-Fi 2 09-05-10 16:31
iPhone en Wi-Fi probleem: aan/uit loste het op RogerWilco Wi-Fi 6 10-12-09 13:24
REQ: Bluetooth/Wi-Fi icoon aan/uit op springbord PolAad Archief 10 22-10-09 21:27
Snel Wi-Fi aan/uit-zetten Maeslant Wi-Fi 7 18-08-08 13:26
Wi-Fi automatisch aan/uit apoZ Archief 1 18-03-08 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.