Personal Hotspot WIFI probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 met OS 4.3 en KPN abbo. Nu werkt Personal Hotspot via: USB Iphone -> Laptop prima. WIFI Iphone -> Ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Personal Hotspot Wi-Fi probleem
Ik heb een Iphone 4 met OS 4.3 en KPN abbo.
Nu werkt Personal Hotspot via: USB Iphone -> Laptop prima. Wi-Fi Iphone -> Ipad prima Wi-Fi Iphone -> Laptop werkt niet. Dat laatste is dus mijn probleem. Ik krijg met de laptop via Wi-Fi wel verbinding met mijn Iphone maar krijg geen internetverbinding. Is dit een fout door een instelling op mijn laptop? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel. En krijgt je laptop een ongeldig IP adres van de iphone. Maar wat heb je allemaal al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Heel veel keer opnieuw de netwerksettings laten configureren.
De beste oplossing was het hier posten want na maanden heb ik het weer aan de praat gekregen. Wat het probleem precies was weet ik niet maar het werkt weer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Personal hotspot | PJ_9911 | Orange | 42 | 17-05-12 11:40 |
iOS4.3 en personal hotspot ipad 2 | kietjeteu | iPad algemeen | 6 | 21-06-11 02:05 |
België: Personal Hotspot Base | dbijnens | Overige providers België | 2 | 25-05-11 11:49 |
officiële ondersteuning voor Personal Hotspot? | PaulDurden | iPhone algemeen | 7 | 26-04-11 20:43 |
Tweak voor Personal Hotspot? | markvn | iPhone algemeen | 3 | 13-03-11 10:58 |
|
|