ipad 2: wifi is ineens lichtgrijs! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo, Ik heb een probleem. Sinds vandaag kan ik geen verbinding meer krijgen via wifi. ik heb m al teruggezet naar fab. instellingen.. maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2: Wi-Fi is ineens lichtgrijs!
Hey hallo,
Ik heb een probleem. Sinds vandaag kan ik geen verbinding meer krijgen via Wi-Fi. ik heb m al teruggezet naar fab. instellingen.. maar mn Wi-Fi blijft lichtgrijs.. wie o wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Terug naar de winkel.
|
|
|||
|
|||
Waterschade?... had mijn iPhone ook.. weet niet of t ook zo werkt bij iPads.....
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde voor ! Sinds gisteren kan ik niet meer op het internet. Ik krijg op mijn iPad2 wel het icoontje (alsof ie verbonden is) maar ik kan niets downloaden... Drie keer herstel uitgevoerd, routeren anders geconfigureerd, ... niets helpt... Een dikke ramp !
Mijn iPhone en Macs kunnen wel via de Wi-Fi op het net. |
Labels |
is licht grijs, Wi-Fi werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
Ipad Wi-Fi is lichtgrijs en werkt niet | mhjh | iPad algemeen | 17 | 29-03-11 20:16 |
3GS ineens slechtere Wi-Fi en geen GPS | coelho | Wi-Fi | 5 | 04-03-11 17:34 |
Ineens geen Wi-Fi meer. | lucysprenkels | Archief | 1 | 14-11-09 15:25 |
|
|