Mobiel Internet Belgie discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al het een en ander gezocht, maar kom er niet helemaal uit dus jullie hulp is zeer gewenst. Ik zal medio 2012 een aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel Internet Belgie
Heb al het een en ander gezocht, maar kom er niet helemaal uit dus jullie hulp is zeer gewenst.
Ik zal medio 2012 een aantal maanden zeer regelmatig in Belgie zijn en zou daar ook graag macbook en ipad (Wi-Fi) gebruiken maar dan niet tegen de roaming tarieven van mijn NL contract. Nu zoek ik advies over een aanbieder (prepaid of contract) welke ik het beste kan gebruiken als Nederlander zonder adres in Belgie. Het allermooiste zou de mogelijkheid zijn zoals een mifi of iets dergelijks zodat ik beiden (tegelijk) kan gebruiken. Alvast bedankt voor jullie hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan lijkt mij Mobile Vikings de beste oplossing.
Zijn makkelijk te bereiken via twitter en facebook. Zo kun je vragen hoe je makkelijkst aan een kaartje komt als je geen adres hebt in BE |
|
||||
|
||||
Voor mij lijkt Bomans zijn oplossing inderdaad de meest voordelige en makkelijke.
|
|
||||
|
||||
Mobile Vikings is inderdaad de beste oplossing. Ze maken er overigens geen probleem van om de simkaart meteen naar het buitenland te versturen.
|
|
||||
|
||||
Ah, kijk. Dat wist ik niet.
|
|
|||
|
|||
Dank jullie wel.
Heb inmiddels even contact met ze opgenomen en inderdaad is dit mogelijk. (overigens snelle) klantenservice reageerde met het idee om online aan te vragen en belgie in te vullen; vervolgens even te bellen en dan passen ze gegevens direct handmatig aan. Dit klint als wat ik zocht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil mobiel internet & blackberry internet | indodragon | iPhone algemeen | 1 | 24-09-11 18:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
Wat kost mobiel internet in belgie | Ronalje | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 25-11-08 22:26 |
|
|