//

Internet bundel in België

Internet bundel in België discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben van plan volgend jaar juni naar een festival te gaan in België. Ik wil hier toch graag internet hebben op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-14, 21:56
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard Internet bundel in België

Hallo mensen,

Ik ben van plan volgend jaar juni naar een festival te gaan in België. Ik wil hier toch graag internet hebben op mijn telefoon. Ik woon in Nederland en heb een Vodafone abonnement. Helaas zijn de mogelijkheden bij Vodafone te beperkt in het buitenland.

Wat ik zoek:
  • Prepaid nano sim-kaart voor mijn iPhone 6+
  • 1-2GB databundel
  • Belminuten en smsjes zijn niet belangrijk
  • Betrouwbaar netwerk in België
  • Een manier om datavebruik te controleren is een pre, via app of website
Wat raden jullie mij aan?

Ik ben van plan mijn eigen simkaart te vervangen voor de tijdelijke sim-kaart, gedurende deze week. Maar het zou nog mooier zijn als dit niet hoeft. Ik weet dat er van die apparaten zijn waarmee je met een sim-kaart een Wi-Fi hotspot kunt creëren, maar die vind ik te duur (70 euro of duurder). Zijn hier nog goedkope alternatieven voor?

Alle tips zijn welkom.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2014 om 22:55 ----------

Ik heb een 3g router gevonden die nog redelijk betaalbaar is. De TP-LINK M5250 voor 48 euro:

De TP-LINK M5250 is uitgerust met een ingebouwde 3G-modem. Met deze 3G Wi-Fi-adapter kun je 10 apparaten gebruik laten maken van een enkele SIM-kaart. Hij ondersteunt HSPA+ tot 21,6 Mbps downloadsnelheid en 5,76 Mbps uploadsnelheid. Daarnaast heeft hij een 2000 mAh accu die tot 10 uur meegaat en op te laden is via een micro-USB-kabel in de compter te klikken en kun je hem zelfs als USB-stick gebruiken door er een micro-SD(HC)-kaartje (tot 32GB) in te doen.

Toch heb ik het gevoel dat het goedkoper/makkelijk kan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-14, 07:49
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Laat het graag over aan onze Belgische bezoekers, maar is mobile vikings niet een idee? (https://mobilevikings.be/nl/)
  #3  
Oud 26-11-14, 10:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Inderdaad, gewoon een simkaart van mobile vikings bestellen.

Kost je 15 eur voor 2GB data en je kan de 15eur opbellen indien gewenst.

Mobile vikings hebben een iOS app in de appstore om je verbruik na te gaan.

https://mobilevikings.be/nl/offer/bu...all-text-data/

Mobile Vikings zit trouwens ook als provider in NL.
  #4  
Oud 26-11-14, 22:25
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Bedankt voor de handige tips. Mobile Vikings heeft een heel mooi bestel systeem en een ideale prijs zie ik.

Echter heb ik even verder gezocht en zag ik dat Mobile Vikings gebruik maakt van het netwerk van de provider BASE. Ik lees negatieve reacties over hun bereik. En zie dit ook op hun website staan. In ieder geval in regio Dessel.
Hebben jullie hier ervaring mee?

Proximus en Mobistar lijken een hele goeie dekking te hebben. Zijn er vituele providers die van hun netwerk gebruik maken met soortgelijke prijzen?
  #5  
Oud 27-11-14, 10:30
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik lees op een festival forum dat de ervaringen met Mobile Vikings op het festival erg goed is. Dus Mobile Vikings it is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik een abonnement nemen voor iphone zonder internet bundel ? ceesboersen KPN 8 24-07-11 21:47
internet gelijk in de bundel bij activatie? bzb Odido (T-Mobile) 3 30-07-10 23:23
internet buiten bundel?? Wike Odido (T-Mobile) 1 27-01-10 21:01
Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel? D0nnie KPN 2 24-02-08 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.