Franse provider in NL discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G vanuit Frankrijk en heb een abonnement bij Debitel die op SFR zitten, in Frankrijk (woon namelijk in FR). Alleen nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Franse provider in NL
Ik heb een iPhone 3G vanuit Frankrijk en heb een abonnement bij Debitel die op SFR zitten, in Frankrijk (woon namelijk in FR).
Alleen nu ik in nederland op vakantie ben kan ik geen nederlandse provider kiezen. Hij pakt hem gewoon niet. Mijn iPhone is officieel geunlocked door Apple. Iemand een oplossing? Alvast bedankt, Bram van Osta |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is het probleem niet de iPhone, maar de Franse provider. Je mag misschien niet roamen (gebruik maken van het netwerk van een andere provider). Dit had ik met Vodafone in België. Je moet het dan helaas regelen bij het bedrijf waar je abonnement loopt.
Dit is natuurlijk geen oplossing, als de telefoon simlockvrij is en je veel nummers hier wil bellen kun je overwegen een Nederlandse prepaid simkaart er in te doen. Je hebt dan wel een ander nummer natuurlijk. Laatst gewijzigd door remundo7000; 22-12-09 om 01:09. |
|
||||
|
||||
Nou voor 2 weken laat ik het maar zitten denk, misschien neem ik wel een nederlandse prepaid kaart, een ander nummer maakt tijdelijk niet uit.
|
|
|||
|
|||
Met Yes heb je geen problemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Bepalen (Franse) provider simlock | FreakyAb | Unlock | 26 | 01-02-11 14:27 |
Windows: Franse iPhone..Franse iTunes? | PearLRoX | iTunes | 7 | 19-09-10 13:59 |
Franse iphone 4 kopen | flippo83 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 20-07-10 14:15 |
Toetsenboard Franse Ipad | kingkitesurf | iPad algemeen | 1 | 10-07-10 16:43 |
Franse Phoneshops | wuzzle | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-06-10 19:42 |
|
|