Goedkoop internet in buitenland. discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga binnenkort op wintersport en in de zomervakantie naar Italië. Nou heb ik ergens gelezen dat je in het betreffende land een sim-only ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goedkoop internet in buitenland.
Hallo,
Ik ga binnenkort op wintersport en in de zomervakantie naar Italië. Nou heb ik ergens gelezen dat je in het betreffende land een sim-only kan kopen met data-abbo zodat je in het dat land goedkoop kan internetten. Mijn iPhone is geunlocked en het maakt ook niet uit dat ik dan een ander nummer heb. Maar weet iemand hier iets van en heeft iemand informatie waar je dit kan krijgen? M.v.g. Hamertej |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
buitenland, internet, sim-only |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. | cjj1992 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 28-06-13 11:28 |
Goedkoop Sim-Only abonnement + internet | VirtuaCash | Overige providers Nederland | 3 | 25-09-09 14:15 |
internet buitenland | amirck | Internet in buitenland (roaming) | 5 | 24-02-09 21:01 |
Internet in buitenland | clicphone | Archief | 1 | 25-01-09 23:56 |
|
|