Goedkoop Sim-Only abonnement + internet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben dringend op zoek naar een goedkoop abonnement voor mijn Iphone 3G, ik gebruik ultrasn0w dus ik ben afhankelijk van dit programma om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goedkoop Sim-Only abonnement + internet
Hallo,
Ik ben dringend op zoek naar een goedkoop abonnement voor mijn Iphone 3G, ik gebruik ultrasn0w dus ik ben afhankelijk van dit programma om mijn iphone te gebruiken met andere providers. Ook met t-mobile werkt hij niet standaard omdat hij uit Duitsland komt. Nu wilde ik weten of er een abonnement is met niet teveel minuten en het liefst niet de bundels voor sms'en en bellen apart, zodat ik niet extra moet betalen voor mijn sms'jes als ik nog belminuten over heb. Ook moet er internet bij het pakketje zitten. Ik ben niet een grote beller en ik sms het meest, het gaat dus om een budget kaartje. MVG, Kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
telfort heeft ook prima aanbiedingen van rond de 13.50 eenjarig met 300 belminuten en internet
|
|
|||
|
|||
bij super SIM zit je wel gebonden aan je iphone in combinatie met dat abonnement. kan je niet met andere gsm gebruiken.
Vodafone heeft nu wel goeie aanbiedingen voor sim only. heb nu 24 maanden, 200 min + internet voor 23,50. de eerste 6 maanden voor de helft. goed bereik en snel internet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkoop Iphone 3Gs abonnement T-mobile op GSMSale.nl | AJM | Koopinformatie Nederland | 4 | 16-02-10 11:42 |
Goedkoop internet in buitenland. | Hamertej | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 01-02-10 15:47 |
|
|