//

Goedkoop Sim-Only abonnement + internet

Goedkoop Sim-Only abonnement + internet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben dringend op zoek naar een goedkoop abonnement voor mijn Iphone 3G, ik gebruik ultrasn0w dus ik ben afhankelijk van dit programma om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-09, 19:57
VirtuaCash VirtuaCash is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard Goedkoop Sim-Only abonnement + internet

Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar een goedkoop abonnement voor mijn Iphone 3G, ik gebruik ultrasn0w dus ik ben afhankelijk van dit programma om mijn iphone te gebruiken met andere providers. Ook met t-mobile werkt hij niet standaard omdat hij uit Duitsland komt. Nu wilde ik weten of er een abonnement is met niet teveel minuten en het liefst niet de bundels voor sms'en en bellen apart, zodat ik niet extra moet betalen voor mijn sms'jes als ik nog belminuten over heb. Ook moet er internet bij het pakketje zitten. Ik ben niet een grote beller en ik sms het meest, het gaat dus om een budget kaartje.

MVG,
Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-09, 03:09
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

De Vodafone Super SIM is dan precies wat jij zoekt

Super SIM Only -
  #3  
Oud 24-09-09, 16:38
Totum
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

telfort heeft ook prima aanbiedingen van rond de 13.50 eenjarig met 300 belminuten en internet
  #4  
Oud 25-09-09, 14:15
jobvdvoort jobvdvoort is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

bij super SIM zit je wel gebonden aan je iphone in combinatie met dat abonnement. kan je niet met andere gsm gebruiken.
Vodafone heeft nu wel goeie aanbiedingen voor sim only. heb nu 24 maanden, 200 min + internet voor 23,50. de eerste 6 maanden voor de helft.
goed bereik en snel internet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoop Iphone 3Gs abonnement T-mobile op GSMSale.nl AJM Koopinformatie Nederland 4 16-02-10 11:42
Goedkoop internet in buitenland. Hamertej Internet in buitenland (roaming) 0 01-02-10 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.