//

Geen serice en/of provider na update Itunes

Geen serice en/of provider na update Itunes discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit nu al een week met een groot probleem voor mijn Iphone, ik heb mijn Iphone in Canada gekocht. Het is een zwarte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-09, 16:17
Reinieraaa Reinieraaa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard Geen serice en/of provider na update Itunes

Hallo,

Ik zit nu al een week met een groot probleem voor mijn Iphone, ik heb mijn Iphone in Canada gekocht. Het is een zwarte 8GB 3G. Deze was via software simlock vrij gemaakt.
Ik heb toen de nieuwste update (ik dacht 3.0.1) gedwonload via Itunes en toen tripte mijn hele telefoon hem. Ik kon eerst nog en eens meer in mijn telefoon.. heb vervolgens een andere custom firmware via IBEC geinstaleerd. Nu kan ik mijn telefoon weer gebruiken.. maar ik heb helemaal geen service, nog internet als mobiel.

Ik lees overal dat ik hem dan niet zo goed kan weggooien omdat mijn modemfirmware 05 11 07 is....
Toen las ik dit; Gebruik je een iPhone 3G met yellowsn0w en heb je een toestel dat oorspronkelijk niet simlockvrij was (dus je hebt yellowsn0w nodig om te kunnen bellen)

Maar ik heb geen idee of ik dat ooit gebruikt heb, het enige wat anders was vergeleken met andere Iphone's was dat ik Cydia had.

Heb al zoveeel vragen gesteld, maar kan ik nou eens een objectief antwoord aub krijgen van iemand die er ervaring mee heb of er echt kijk op heb.

Ik heb verder geen idee wat ik nog kan doen...

Alvast bedankt... mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-09, 16:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Maar heb je nu firmware 3.01 of 3.1?
  #3  
Oud 23-09-09, 17:37
Reinieraaa Reinieraaa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard

Beste Bomans, tof dat je er toch nog op reageert.. begrijp je reactie nu eigenlijk wel.. sorry

Ik heb versie 3.1
  #4  
Oud 23-09-09, 18:22
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Er zijn een paar opties, maar of dat was waarop je gehoopt had ...

edit:

Of misschien lukt het wel via deze weg?

Laatst gewijzigd door Bomans; 23-09-09 om 18:28.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: itunes maakt bij update geen verbinding flakkee-john iTunes 0 21-10-10 03:17
Mac OS X: iTunes Verlopen en toch geen update beschikbaar? Ruben.cc iTunes 7 05-07-10 12:45
Windows: Na iTunes update 9.1.1.11 geen albumart KillRoy1972 iTunes 0 13-05-10 01:57
Windows: na Itunes update geen herkenning meer litmanen10 iTunes 0 05-02-10 20:57
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. wmaxim Wi-Fi 9 18-08-08 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.