Geen serice en/of provider na update Itunes discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit nu al een week met een groot probleem voor mijn Iphone, ik heb mijn Iphone in Canada gekocht. Het is een zwarte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen serice en/of provider na update Itunes
Hallo,
Ik zit nu al een week met een groot probleem voor mijn Iphone, ik heb mijn Iphone in Canada gekocht. Het is een zwarte 8GB 3G. Deze was via software simlock vrij gemaakt. Ik heb toen de nieuwste update (ik dacht 3.0.1) gedwonload via Itunes en toen tripte mijn hele telefoon hem. Ik kon eerst nog en eens meer in mijn telefoon.. heb vervolgens een andere custom firmware via IBEC geinstaleerd. Nu kan ik mijn telefoon weer gebruiken.. maar ik heb helemaal geen service, nog internet als mobiel. Ik lees overal dat ik hem dan niet zo goed kan weggooien omdat mijn modemfirmware 05 11 07 is.... Toen las ik dit; Gebruik je een iPhone 3G met yellowsn0w en heb je een toestel dat oorspronkelijk niet simlockvrij was (dus je hebt yellowsn0w nodig om te kunnen bellen) Maar ik heb geen idee of ik dat ooit gebruikt heb, het enige wat anders was vergeleken met andere Iphone's was dat ik Cydia had. Heb al zoveeel vragen gesteld, maar kan ik nou eens een objectief antwoord aub krijgen van iemand die er ervaring mee heb of er echt kijk op heb. Ik heb verder geen idee wat ik nog kan doen... Alvast bedankt... mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maar heb je nu firmware 3.01 of 3.1?
|
|
|||
|
|||
Beste Bomans, tof dat je er toch nog op reageert.. begrijp je reactie nu eigenlijk wel.. sorry
Ik heb versie 3.1 |
|
||||
|
||||
Er zijn een paar opties, maar of dat was waarop je gehoopt had ...
edit: Of misschien lukt het wel via deze weg? Laatst gewijzigd door Bomans; 23-09-09 om 18:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: itunes maakt bij update geen verbinding | flakkee-john | iTunes | 0 | 21-10-10 03:17 |
Mac OS X: iTunes Verlopen en toch geen update beschikbaar? | Ruben.cc | iTunes | 7 | 05-07-10 12:45 |
Windows: Na iTunes update 9.1.1.11 geen albumart | KillRoy1972 | iTunes | 0 | 13-05-10 01:57 |
Windows: na Itunes update geen herkenning meer | litmanen10 | iTunes | 0 | 05-02-10 20:57 |
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. | wmaxim | Wi-Fi | 9 | 18-08-08 12:53 |
|
|